неділю, 1 січня 2017 р.

Розробка інтегрованого уроку з історії та української мови на тему: «Географічні назви в історичній науці. Розвиток мовлення. «Хата моя, рідна хата»(твір – опис приміщення з елементами роздуму) (5 клас)

Мета уроку.
  • Ознайомити з поняттям топоніміка,етноніміка; пояснити сутність та походження географічних назв; сприяти вихованню патріотичних почуттів.
  • Навчити дітей створювати художні описи приміщень;формувати вміння й навички будувати тексти – описи з елементами роздуму, добирати необхідні мовні засоби; розвивати чуття слова; закріпити знання з лексики; виховувати любов до рідної землі, до свого дому, як частини малої Батьківщини.
Очікувані результати. Після уроку учень (учениця) повинні:
  • Пояснювати поняття «етноніміка», «топоніміка»;
  • Розповідати про походження географічних назв населених пунктів рідного краю;
  • Оцінювати роль топоніміки та етноніміки в історичних дослідженнях;
  • Розрізняти стилі і типи мовлення;
  • Вміти добирати художні засоби до слова «хата», «рідний край»;
  • Творчо застосовувати отримані знання.
Обладнання: завдання для роботи в групах, епіграф та девіз уроку, музичний супровід (запис фонограм пісень), елементи для створення скрайбінгу та «квітки малої Батьківщини»,ілюстрації хати,вулиць; підручник з історії 5 класу(автор В.С.Власов), роздатковий матеріал.
Тип уроку:урок засвоєння нових знань.

Немає коментарів:

Дописати коментар