неділя, 1 січня 2017 р.

«Тарас Шевченко. Балади «Причинна», «Лілея». Умовність у баладі та тривога за жіночу долю» (9 клас. Українська література)

Мета уроку:
пригадати біографію геніального поета і мислителя, ранні твори Кобзаря; закріпити знання школярів про баладу як літературний жанр; розкрити на прикладі програмових творів образи жінок, їх долю;
розвивати навички аналізу й узагальнення почутого, визначення жанру твору, його основних компонентів, розрізняти елементи, що посилюють напругу балади, удосконалювати навички виразного читання ліричних творів, коментування їх ідейно-художнього змісту;
виховувати почуття пошани до творчості Кобзаря, волелюбність, доброту, щирість, вірність у почуттях.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Очікувані результати:
учні повинні знати біографію письменника, зміст балад, історію написання балад;
учні повинні вміти знаходити цікаві факти, визначати жанрову тематику, самостійно визначати тему та ідею, аналізувати текст, визначати головних героїв твору та вміти аналізувати їх вчинки.
Обладнання: портрет письменника, виставка творів, тексти балад, відео балад, роздатковий матеріал, комп’ютер та мультимедійний проектор, мультимедійна презентація.

Немає коментарів:

Дописати коментар