суботу, 10 грудня 2016 р.

Контрольна робота 11кл.Тема: «М.Хвильовий «Я (Романтика)», Г. Косинка «В житах», Ю.Яновський «Вершники»»

Варіант І

Тема: «М.Хвильовий «Я (Романтика)», Г. Косинка «В житах», Ю.Яновський

«Вершники»»

1. Установіть відповідність між портретом та письменником

1 2 3 4

а) М. Хвильовий

б) Г. Косинка

в) Ю. Яновський

2. Яке справжнє прізвище Миколи Хвильового?

а) Яловий б) Фітільов в) Костюк г) Коряк

3. Першими поетичними збірками М. Хвильового вважаються

а) «Старі поезії» і «Камо грядеши» б) «Молодість» і «Досвітні симфонії»

в) «Осінь» і «Сині етюди» г) «Думки проти течії» і «Апологети писаризму»




4. Де народився Ю.Яновський?

а) на Чернігівщині б) на Єлисаветградщині в) на Херсонщині г) на Рівненщині

5. Якому твору присвячено «Я (Романтика)» М.Хвильового

а) «Вершники» Ю.Яновського б) «Цвіту яблуні» М.Коцюбинського

в) «Fata Morgana» М.Коцюбинського г) «Intermezzo» М.Коцюбинського

6. «Основоположником справжньої нової української прози» назвав

М.Хвильового...

а) Є. Плужник б) О.Білецький в) О.Гончар г) Д.Павличко

7. Першою книгою, яку прочитав Г.Косинка, була повість:

а) «Кайдашева сім’я» І.Нечуя-Левицького в) «Земля» О.Кобилянської

б) «Конотопська відьма» Г. Квітки-Основ’яненка г) «Повість минулих літ»

8. Під яким псевдонімом писав Ю. Яновський на початку своєї літературної

діяльності?

а) Георгій Ней б) Юр.Юрченко в) Юліан Шпол г) не мав псевдоніма

9. Зі скількох новел складається роман «Вершники»?

а) 9 б) 10 в) 5 г) 8

10. Про чиє дитинство йде мова у другій новелі роману «Вершники»?

а) чабана Данила б) сталевара Чубенка в) Івана Половця г) чекіста Максима

11. «Лютуваом шаблі, і коні бігали без вершників, і Половці не пізнали один

одного...». Так починається новела з роману?

а) «Подвійне коло» б) «Шаланда в морі» в) «Дитинство» г) «В житах»

12. Скільки синів було у родині Половців?

а) 4 б) 5 в) 6 г) 7

13. Хто першим сказав ці слова у романі «Вершники»: «Тому роду не буде переводу, в

котрому браття милують згоду»?

а) Андрій Половець б) Іван Половець в) Мусій Половець г) Доктор Тагабат

14. Зустріч колишніх закоханих серед безлюдного степу змальовано в новелі

Косинки:

а) «Мати» б) «Серце» в) «В житах» г) «Щасливе кохання»

А Б В

15. Новела – це

__________________________________________________________________________

______________________________________________________

16. Як мати називала свого сина у новелі «Я (Романтика)»?

а) щасливий комуніст б) м’ятежний син в) коханий революціонер г) бандит

17. Прочитайте уривок із новели «Я (Романтика)» М.Хвильвого.

...Портьєра роздвинулась, і в мій кабінет увійшло двоє: женщина в траурі й мужчина в

пенсне. Вони були остаточно налякані обстановкою: аристократична розкіш, княжі

портрети й розгардіяш - порожні пляшки, револьвери й синій цигарковий дим.

Я:

- Ваша фамілія?

Зет!

- Ваша фамілія?

- Ігрек!

Іменами Я, Ігрек і Зет М.Хвильовий

а) наголошує на пересічності й нікчемності цих героїв

б) створює інтригу, яку має читач розгадати

в) указує на те, що ці герої виконують другорядну роль у сюжеті творі

г) показує, що жорстока революційна дійсність нівелює людську індивідуальність

18. Установіть відповідність

Герой

1. «Я»

2. Дегенерат

3. Андрюша

4. Тагабат

а б в г д

1

2

3

4

Характеристика

а) Садист, злий геній

б) комунар, який творить усе супротив своєї

психіки

в) озброєний татарин, який постійно щось

наспівує

г)фанатик з роздвоєною душею

д) єдино вірний пес, страж революції, що не

знає сумнівів

19. Як поставився Я, герой твору «Я (Романтика)» М.Хвильового, до того, що йому

необхідно було розстріляти свою матір?

а) він зберіг їй життя б) замінив розстріл на довічне ув’язнення

в) посприяв тому, щоб вона емігрувала за кордон г) виконав цей вирок особисто

20. Чим у творі «Я (Романтика)» завжди пахла мати умовного «Я»?

а) чорнобривцями б) любистками в) м’ятою г) липою

21. Смерть головних героїв новели Ю.Яновського «Подвійне коло», за винятком

одного, відбулася в такій послідовності:

а) Оверко-Андрій-Панас-Іван б) Андрій-Оверко-Панас-Іван

в) Оверко-Андрій-Іван-Панас г) Панас-Іван-Андрійко-Оверко

22. Про кого з героїв новели «Дитинство» сказано: «...хоч i бiдна господиня, що й кози

в дворi не має, а й вона той двiр обмете й обмиє, i хату обмережить цяточками й

рожами, коло печi цiлiсiнький день товчеться, i нема нi в кого на селi такого хисту

прикрасити пiч».

а) про Данилкову кохану б) про Данилкову матір в) про сусідку

г) про Данилкову тітку

23. «Трамонтан дмухав з берега, був мiсяць сiчень чи лютий, море замерзло на сотню

метрiв...» - цими словами починається новела:

а) «В житах» Г.Косинки б) «Шаланда в морі» Ю.Яновського

в) «Я (Романтика)» М.Хвильового г) «Дитинство» Ю.Яновського

24. Через що воювали брати у новелі «Подвійне коло» Ю.Яновського?

а) через батьківську спадщину б) через кохану в) через різні політичні погляди

Немає коментарів:

Дописати коментар