неділю, 4 червня 2017 р.

Цікаві епіграфи до уроку мови

Словосполучення – це я,
А синтаксис – сім’я моя!
З двох й більше слів складаюся
І з словом все змагаюся.
***
Речення - мов зоряний разок
Слів - намистин, що світяться алмазно
Все довкіл сяє так виразно…
І той лиш пошани достоїн,
Хто мову шанує свою.
В.Сосюра
***
Мандруємо разом! У добру путь!
Цю землю синтаксисом звуть!
Ні одного бездумного рядка,
Ні одної мислі неживої
Ні одного невистражданого слова
Л.Забашта
***
 Не минайте ані титли,
Ніже тієї коми.
Т.Г.Шевченко
****
Складні речення виникли
на високому рівні розвитку
мисленя і мови.
К.Шульжук
****
О слово рідне – чисте джерело,
Мене з дитинства в юність привело.
В.Чемерис
****
Слів у мові – мільйон, вибирай найкращі,
Кожен з них, лиш торкни,- як струна, виправа,
Зрозумілі, вагомі й усі вони наші –
Мелодійні, дзвнкі, українські слова.
О. Лупій. 
****
Буква-до букви,
Слово-до слово...
Родиться диво —


Ім’я йому — мова! 

Немає коментарів:

Дописати коментар